Subject: Klientide andmed
From: "Ann Kraak" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Mar 2024 13:06:41 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan seoses klientide andmete ja isikukoodiga.

Meil on automaattanklad, kus üheks maksevõimaluseks on ka sularaha. Kuna
sularaha automaattankla ei tagasta, siis teeme sellised tagastused
pangaülekandega. Selleks, et meie raamatupidaja saaks tagastust teha, on
vajalikud andmed tankimise kuupäev, kellaaeg, tankla asukoht, kütusemark,
sisestatud sularaha summa, pangakontonumber ja selle omaniku täisnimi.

Et vältida segadust isiku tuvastamisel juhul kui mitmel kliendil on sama
nii ees- kui ka perekonnanimi, oleks hea küsida ka isikukoodi.

Kas meil on õigus inimestelt lisaks nimele ka isikukoodi küsida?

Ette tänades

Sinu teejuht kütusemaailmas

Ann Kraak
Erakliendihaldur

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Tel: +372 603 0760

Mob: +372 50 45 027

www.jetoil.ee I  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Peterburi tee 2F, 11415 Tallinn